Deklaracije o pristupačnosti
Vrijedi od: 28. lipnja 2025.
Zadnje ažuriranje: 28. lipnja 2025.
1. Uvod i opće informacije o pružatelju usluge
Ova se izjava o pristupačnosti odnosi na sljedeće web-stranice i povezane mobilne aplikacije temeljene na pregledniku (web-aplikacije) tvrtke Viessmann Holding International GmbH, putem kojih se pružaju sljedeće usluge potrošačima u elektroničkoj trgovini (dalje u tekstu: "Digitalna usluga"):
- Viessmann stranice s informacijama o proizvodima na URL-u: www.viessmann.hr; pružaju informacije o proizvodima i uslugama tvrtke Viessmann.
- Viessmann stranice s ponudama na URL-u: angebote.viessmann.hr; to su web-stranice povezane s kampanjama i nude mogućnost traženja ponude od Viessmannovog stručnog partnera putem obrasca te davanja privole za primanje brošura i drugih marketinških materijala.
Pružatelj usluge:
Viessmann d.o.o.
Dr. Luje Naletilića 23M
10020 Zagreb
Telefon: 01 6593 650
Telefaks: 01 6546 793
E-pošta: info@viessmann.hr
Dodatne informacije za potrošače možete pronaći u ponudi usluga na gore navedenom URL-u i, na primjer, u Općim uvjetima poslovanja.
2. Opći opis usluge
Digitalna usluga spomenuta u odjeljku 1 omogućuje vam da:
- Zatražite ponudu putem obrasca. Ponudu će pripremiti jedan od naših partnera instalatera tvrtke Viessmann koji vam može pružiti odgovarajuće usluge za vaše potrebe. Tijekom ovog procesa, bit će vam postavljena različita pitanja ovisno o vrsti upita, na primjer, o vašem postojećem sustavu grijanja i planiranom projektu. Nakon toga, primit ćete e-poruke od nas koje potvrđuju vaše podatke i pružaju informacije o sljedećim koracima u procesu.
- Koristite konfigurator proizvoda kako biste u višestupanjskom procesu postavljanja pitanja temeljenom na obrascu utvrdili prijedlog za Viessmannov proizvod ili sustav te zatražili kratko savjetovanje i upućivanje na partnera instalatera putem obrasca. U obrascu tražimo vašu adresu kako bismo vas mogli uputiti na Viessmannovog partnera instalatera u vašem području radi savjetovanja.
3. Pravna osnova / Zakonski zahtjevi
Ova se Izjava temelji na "Direktivi (EU) 2019/882 Europskog parlamenta i Vijeća od 17. travnja 2019. o zahtjevima za pristupačnost proizvoda i usluga" (dalje u tekstu: "Europski akt o pristupačnosti" ili "EAA"), kao i na odgovarajućim nacionalnim zakonima o provedbi (zajedno nazvanim "ZAKON O ZAHTJEVIMA ZA PRISTUPAČNOST PROIZVODA I USLUGA, NN 89/2025").
Zakonski zahtjevi proizlaze iz Zakona o pristupačnosti proizvoda i usluga, posebno iz članaka 4. i 13. EAA-a i njegovih priloga I. i V., kao i odgovarajućih nacionalnih zakona o provedbi. To znači da:
- pružanje informacija o funkcioniranju usluge, a gdje se proizvodi koriste u pružanju usluge - pružanje informacija o njihovoj povezanosti s tim proizvodima, kao i njihovim karakteristikama pristupačnosti i interoperabilnosti s pomoćnim uređajima i postrojenjima, mora ispunjavati sljedeće zahtjeve:
- informacije se pružaju kroz više od jednog osjetilnog kanala i predstavljene su na način koji je razumljiv i percipirajući,
- sadržaj informacija pruža se u tekstualnim formatima koji se mogu koristiti za stvaranje alternativnih pomoćnih formata za predstavljanje na različite načine od strane korisnika i putem više od jednog osjetilnog kanala,
- informacije su predstavljene u fontovima odgovarajuće veličine i prikladnog oblika, uzimajući u obzir predvidljive uvjete korištenja i koristeći dovoljan kontrast, kao i podesivi razmak između slova, redaka i odlomaka,
- nudi se alternativni prikaz sadržaja ako su uključeni elementi s netekstualnim sadržajem, i
- elektroničke informacije potrebne za pružanje usluge bit će pružene na dosljedan i odgovarajući način, čineći ih percipirajućima, operabilnima, razumljivima i robusnima.
- web-stranice, uključujući povezane mrežne aplikacije, i usluge temeljene na mobilnim uređajima, uključujući mobilne aplikacije, moraju biti učinjene pristupačnima na dosljedan i odgovarajući način, čineći ih percipirajućima, operabilnima, razumljivima i robusnima;
- gdje su dostupne, usluge podrške (službe za pomoć, pozivni centri, tehnička podrška, posredničke usluge i usluge obuke) moraju pružati informacije o pristupačnosti usluge i njezinoj kompatibilnosti s pomoćnim tehnologijama, u pristupačnim načinima komunikacije;
- informacije o pristupačnosti proizvoda i usluga koje se prodaju moraju biti pružene kada te informacije daje odgovorni gospodarski subjekt;
- pristupačnost funkcionalnosti za identifikaciju, sigurnost i plaćanje mora biti osigurana kada se isporučuje kao dio usluge umjesto proizvoda, čineći je percipirajućom, operabilnom, razumljivom i robusnom;
- metode identifikacije, elektronički potpisi i usluge plaćanja moraju biti pruženi na način koji je percipirajući, operabilan, razumljiv i robustan.
4. Status usklađenosti s pravnim zahtjevima
Tehnički zahtjevi za ponudu koja je pristupačna u smislu EAA-a temelje se na specifikacijama Smjernica za osiguravanje pristupačnosti mrežnog sadržaja (WCAG) verzija 2.2. Našu digitalnu ponudu osmislili smo na sljedeći način kako bismo osigurali da je pristupačna svima:
Sadržaju naše digitalne ponude može se pristupiti putem različitih načina rada, čime se osigurava da naši proizvodi i usluge mogu biti dostupni i korišteni od strane korisnika s fizičkim, osjetilnim ili kognitivnim oštećenjima. Načini rada koje smo implementirali uključuju:
- Više osjetilnih kanala: Pružamo tekstualne alternative za vizualni sadržaj.
- Višestruke mogućnosti interakcije: Naša web-stranica se može koristiti i bez fine motorike.
- Zaštita od podražaja/korištenje kontrasta: Naša web-stranica ne koristi složene efekte interakcije.
- Jednostavno predstavljanje našeg sadržaja: Gdje je to moguće, koristimo tekstove koji su laki za razumijevanje kako bismo opisali naše proizvode i usluge. Tehnički pojmovi su objašnjeni na praktičan i razumljiv način na relevantnim mjestima, tako da čak i korisnici bez specifičnog predznanja mogu razumjeti predstavljene kontekste.
Ne koristimo funkcije identifikacije, autentifikacije, sigurnosti ili plaćanja na ovim web-stranicama.
Kontinuirano radimo na prepoznavanju i uklanjanju potencijalnih prepreka.
5. Povratne informacije i kontakt
Ako primijetite bilo kakve prepreke u našim Digitalnim uslugama ili trebate podršku, kontaktirajte nas na:
Viessmann d.o.o.
Dr. Luje Naletilića 23M
HR-10020 Zagreb
E-pošta: info@viessmann.hr
6. Tijelo za nadzor tržišta
Upiti se mogu poslati sljedećem tijelu koristeći sljedeće kontakt podatke:
Državni inspektorat
Adresa: Šubićeva 29, 10 000 Zagreb
Središnji ured tel: 01 2375 100